I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
POZIV NA 5. RADIONICU
ISTRAŽIVANJE I RAZVOJ NAMJEŠTAJA ZA SPAVANJE
U sklopu projekta Centar kompetencija za razvoj inovativnih drvnih proizvoda – CEKOM SPIN pozivamo Vas na 5. radionicu Istraživanje i razvoj namještaja za spavanje.
Radionica će se održati u prostorima Klastera Cekom SPIN, Spin Valis d.d. Industrijska 24, Požega, u Maloj Sali, dana 4. i 5. veljače 2021. god. Radionicu će voditi prof. Mladen Orešić.
Naručitelj: Spin Valis
Izvršitelj: DC Orešić
Voditelj: Mladen Orešić
Suradnici: Neven Kovačić, Simon Morasi Piperčić
DNEVNI RED
4. veljače 2021.
10.00 – 10.30 – Informiranje o sadržaju i svrsi radionice; Upoznavanje sudionika
10.30 – 11.00 – Detektiranje područja istraživanja za dizajn
11.00 – 11.30 – Pregled povijesnog razvoja namještaja za spavanje
11.30 – 12.00 – Detektiranje tipoloških karakteristika suvremenog namještaja za spavanje
12.00 – 13.00 – Detektiranje čimbenika dizajna namještaja za spavanje i načina vrednovanja
13.00 – 13.30 – Pauza
13.30 – 14.00 – Formiranje dokumenta Indeks dizajna
14.00 – 15.30 – Izbor referentnih proizvoda vlastite proizvodnje, konkurencije, ciljane konkurencije i lidera na tržištu
15.30 – 16.00 – Sažetak obavljenog i raspodjela aktivnosti po grupama
5. veljače 2021.
10.00 – 12.00 – Rad u grupama po područjima istraživanja
12.00 – 13.00 – Izvještavanje grupa o obavljenom
13-00 – 13.30 – Pauza
13.30 – 15.00 – Definiranje tipologije namještaja za spavanje i hodograma razvoja
15.30 – 16.00 – Zaključci radionice
Cijena kotizacije iznosi 1200,00 HRK + PDV po osobi.
Za sudjelovanje na edukaciji potrebno je poslati prijavu koja sadrži ime i prezime te naziv tvrtke/institucije (ako je primjenjivo) na e-mail adresu vlatka.zmire@spinvalis.hr te uplatiti kotizaciju najkasnije do 03.02.2021. do 15:00 sati.
Broj računa za uplatu kotizacije: HR57 2340 0091 5110 4299 0
Tekst poziva na edukacijsko predavanje možete preuzeti na linku:
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj
Sadržaj publikacije/emitiranog materijala isključiva je odgovornost tvrtke Spin Valis.
Organizacija edukacije je sufinancirana u okviru Operativnog programa Konkurentnost i kohezija,
iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
POZIV NA 4. RADIONICU
ISTRAŽIVANJE I RAZVOJ NAMJEŠTAJA ZA IZLAGANJE
U sklopu projekta Centar kompetencija za razvoj inovativnih drvnih proizvoda – CEKOM SPIN pozivamo Vas na 4. radionicu Istraživanje i razvoj namještaja za izlaganje.
Radionica će se održati u prostorima Klastera Cekom SPIN, Spin Valis d.d. Industrijska 24, Požega, u Maloj Sali, dana 12. i 13.11.2020. Radionicu će voditi prof. Mladen Orešić.
Naručitelj: Spin Valis
Izvršitelj: DC Orešić
Voditelj: Mladen Orešić
Suradnici: Neven Kovačić, Simon Morasi Piperčić
DNEVNI RED
12. studenog 2020.
12.00 – 10.30 – Informiranje o sadržaju i svrsi radionice; Upoznavanje sudionika
10.30 – 11.00 – Detektiranje područja istraživanja za dizajn
11.00 – 11.30 – Detektiranje tipoloških karakteristika namještaja za izlaganje
11.30 – 13.00 – Detektiranje čimbenika dizajna namještaja za izlaganje i načina vrednovanja
13.00 – 13.30 – Pauza
13.30 – 14.00 – Formiranje dokumenta Indeks dizajna
14.00 – 15.30 – Izbor referentnih proizvoda vlastite proizvodnje, konkurencije, ciljane konkurencije i lidera na tržištu
15.30 – 16.00 – Sažetak obavljenog i raspodjela aktivnosti po grupama
13. studenog 2020.
10.00 – 12.00 – Rad u grupama po područjima istraživanja
12.00 – 13.00 – Izvještavanje grupa o obavljenom
13-00 – 13.30 – Pauza
13.30 – 15.00 – Definiranje tipologije namještaja za izlaganje i hodograma razvoja
15.30 – 16.00 – Zaključci radionice
Cijena kotizacije iznosi 1200,00 HRK + PDV po osobi.
Za sudjelovanje na edukaciji potrebno je poslati prijavu koja sadrži ime i prezime te naziv tvrtke/institucije (ako je primjenjivo) na e-mail adresu vlatka.zmire@spinvalis.hr te uplatiti kotizaciju najkasnije do 10.11.2020. do 15:00 sati
Broj računa za uplatu kotizacije: HR57 2340 0091 5110 4299 0
Tekst poziva na edukacijsko predavanje možete preuzeti na linku:
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj
Sadržaj publikacije/emitiranog materijala isključiva je odgovornost tvrtke Spin Valis.
Organizacija edukacije je sufinancirana u okviru Operativnog programa Konkurentnost i kohezija,
iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
POZIV NA 3. RADIONICU
ISTRAŽIVANJE I RAZVOJ NAMJEŠTAJA ZA ODMOR
U sklopu projekta Centar kompetencija za razvoj inovativnih drvnih proizvoda – CEKOM SPIN pozivamo Vas na 3. radionicu Istraživanje i razvoj namještaja za odmor.
Radionica će se održati u prostorima Klastera Cekom SPIN, Spin Valis d.d. Industrijska 24, Požega, u Maloj Sali, dana 05. i 06.11.2020. Radionicu će voditi prof. Mladen Orešić.
SADRŽAJ RADIONICE
Termin: 05.- 06. studenog 2020. god., Spin Valis, Požega
Naručitelj: Spin Valis
Izvršitelj: DC Orešić
Voditelj: Mladen Orešić
Suradnici: Simon Morasi Piperčić
DNEVNI RED
5. studenog 2020.
10.00 – 10.30 – Informiranje o sadržaju i svrsi radionice; Upoznavanje sudionika
10.30 – 11-00 – Detektiranje područja istraživanja za dizajn
11.00 – 11.30 – Detektiranje tipoloških karakteristika namještaja za odmor
11.30 – 13.00 – Detektiranje čimbenika dizajna namještaja za odmor i načina vrednovanja
13.00 – 13.30 – Pauza
13.30 – 14.00 – Formiranje dokumenta Indeks dizajna
14.00 – 15.30 – Izbor referentnih proizvoda vlastite proizvodnje, konkurencije, ciljane konkurencije i lidera na tržištu
15.30 – 16.00 – Sažetak obavljenog i raspodjela aktivnosti po grupama
6. studenog 2020.
10.00 – 12.00 – Rad u grupama po područjima istraživanja
12.00 – 13.00 – Izvještavanje grupa o obavljenom
13-00 – 13.30 – Pauza
13.30 – 15.00 – Definiranje tipologije namještaja za odmor i hodograma razvoja
15.30 – 16.00 – Zaključci radionice
Cijena kotizacije iznosi 1200,00 HRK + PDV po osobi.
Za sudjelovanje na edukaciji potrebno je poslati prijavu koja sadrži ime i prezime te naziv tvrtke/ institucije (ako je primjenjivo) na e-mail adresu vlatka.zmire@spinvalis.hr te uplatiti kotizaciju najkasnije do 04.11.2020. do 14:00 sati.
Broj računa za uplatu kotizacije: HR57 2340 0091 5110 4299 0
Tekst poziva na edukacijsko predavanje možete preuzeti na linku:
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj
Sadržaj publikacije/emitiranog materijala isključiva je odgovornost tvrtke Spin Valis.
Organizacija edukacije je sufinancirana u okviru Operativnog programa Konkurentnost i kohezija,
iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
POZIV NA 2. RADIONICU
ISTRAŽIVANJE I RAZVOJ NAMJEŠTAJA ZA BLAGOVANJE
U sklopu projekta Centar kompetencija za razvoj inovativnih drvnih proizvoda – CEKOM SPIN pozivamo Vas na 2. radionicu Istraživanje i razvoj namještaja za blagovanje.
Radionica će se održati u prostorima Klastera Cekom SPIN, Spin Valis d.d. Industrijska 24, Požega, u Maloj Sali, dana 22. i 23.10.2020. Radionicu će voditi prof. Mladen Orešić.
Sadržaj radionice
Termin: 22. – 23. listopada 2020. god., Spin Valis, Požega
Naručitelj: Spin Valis
Izvršitelj: DC Orešić
Voditelj: Mladen Orešić
Suradnici:
DNEVNI RED
22. listopada 2020.
10.00 – 10.30 – Informiranje o sadržaju i svrsi radionice; Upoznavanje sudionika
10.30 – 11-00 – Detektiranje područja istraživanja za dizajn
11.00 – 11.30 – Detektiranje tipoloških karakteristika namještaja za blagovanje
11.30 – 13.00 – Detektiranje čimbenika dizajna namještaja za blagovanje i načina vrednovanja
13.00 – 13.30 – Pauza
13.30 – 14.00 – Formiranje dokumenta Indeks dizajna
14.00 – 15.30 – Izbor referentnih proizvoda vlastite proizvodnje, konkurencije, ciljane konkurencije i lidera na tržištu
15.30 – 16.00 – Sažetak obavljenog i raspodjela aktivnosti po grupama
23. listopada 2020.
10.00 – 12.00 – Rad u grupama po područjima istraživanja
12.00 – 13.00 – Izvještavanje grupa o obavljenom
13-00 – 13.30 – Pauza
13.30 – 15.00 – Definiranje tipologije namještaja za blagovanje i hodograma razvoja
15.30 – 16.00 – Zaključci radionice
Cijena kotizacije iznosi 1200,00 HRK + PDV po osobi.
Za sudjelovanje na edukaciji potrebno je poslati prijavu koja sadrži ime i prezime te naziv tvrtke/institucije (ako je primjenjivo) na e-mail adresu vlatka.zmire@spinvalis.hr te uplatiti kotizaciju najkasnije do 22.10.2020. do 15:00 sati
Broj računa za uplatu kotizacije: HR57 2340 0091 5110 4299 0
Tekst poziva na edukacijsko predavanje možete preuzeti na linku:
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj
Sadržaj publikacije/emitiranog materijala isključiva je odgovornost tvrtke Spin Valis.
Organizacija edukacije je sufinancirana u okviru Operativnog programa Konkurentnost i kohezija,
iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
POZIV NA 1. RADIONICU
ISTRAŽIVANJE I RAZVOJ NAMJEŠTAJA ZA SJEDENJE
U sklopu projekta Centar kompetencija za razvoj inovativnih drvnih proizvoda – CEKOM SPIN pozivamo Vas na 1. radionicu Istraživanje i razvoj namještaja za sjedenje.
Radionica će se održati u prostorima Klastera Cekom SPIN, Spin Valis d.d. Industrijska 24, Požega, u Maloj Sali, dana 24. i 25.09.2020. Radionicu će voditi prof. Mladen Orešić.
Sadržaj radionice
24. rujna 2020.
10.00 – 10.30 – Informiranje o sadržaju i svrsi radionice; Upoznavanje sudionika
10.30 – 11-00 – Detektiranje područja istraživanja za dizajn
11.00 – 11.30 – Detektiranje tipoloških karakteristika namještaja za sjedenje
11.30 – 13.00 – Detektiranje čimbenika dizajna namještaja za sjedenje i načina vrednovanja
13.00 – 13.30 – Pauza
13.30 – 14.00 – Formiranje dokumenta Indeks dizajna
14.00 – 15.30 – Izbor referentnih proizvoda vlastite proizvodnje, konkurencije, ciljane konkurencije i lidera na tržištu
15.30 – 16.00 – Sažetak obavljenog i raspodjela aktivnosti po grupama
25. rujna 2020.
10.00 – 12.00 – Rad u grupama po područjima istraživanja
12.00 – 13.00 – Izvještavanje grupa o obavljenom
13-00 – 13.30 – Pauza
13.30 – 15.00 – Definiranje tipologije namještaja za sjedenje i hodograma razvoja
15.30 – 16.00 – Zaključci radionice
Cijena kotizacije iznosi 1200,00 HRK + PDV po osobi.
Za sudjelovanje na edukaciji potrebno je poslati prijavu koja sadrži ime i prezime te naziv tvrtke/institucije (ako je primjenjivo)na e-mail adresu vlatka.zmire@spinvalis.hr te uplatiti kotizaciju najkasnije do 23.09.2020. do 15:00 sati
Broj računa za uplatu kotizacije: HR57 2340 0091 5110 4299 0
Tekst poziva na edukacijsko predavanje možete preuzeti na linku:
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj
Sadržaj publikacije/emitiranog materijala isključiva je odgovornost tvrtke Spin Valis.
Organizacija edukacije je sufinancirana u okviru Operativnog programa Konkurentnost i kohezija,
iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
POZIV NA EDUKACIJSKO PREDAVANJE „DIZAJN I INOVACIJA“
U sklopu projekta Centar kompetencija za razvoj inovativnih drvnih proizvoda – CEKOM SPIN pozivamo Vas na edukacijsko predavanje „Dizajn i inovacija“.
Glavne teme predavanja bit će što je dizajn i inovacija, potencijalne specifičnosti na osnovu kojih se mogu osigurati originalnost, prepoznatljivost i inovativnost, te primjeri dobre prakse.
Edukaciju će držati prof. Mladen Orešić, a predviđeno vrijeme trajanja edukacije od 10 do 15 sati.
Edukacija će se održati putem aplikacije Skype u četvrtak, 23. srpnja 2020. godine u 10 sati.
Cijena kotizacije iznosi 400,00 HRK + PDV po osobi.
Za sudjelovanje na edukaciji potrebno je poslati prijavu koja sadrži ime i prezime te naziv tvrtke/ institucije (ako je primjenjivo) na e-mail adresu vlatka.zmire@spinvalis.hr te uplatiti kotizaciju najkasnije do 22. srpnja 2020. do 15:00 sati nakon čega će biti poslana Skype poveznica kojom će se moći pristupiti predavanju.
Broj računa za uplatu kotizacije: HR57 2340 0091 5110 4299 0
Tekst poziva na edukacijsko predavanje možete preuzeti na linku:
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj
Sadržaj publikacije/emitiranog materijala isključiva je odgovornost tvrtke Spin Valis.
Organizacija edukacije je sufinancirana u okviru Operativnog programa Konkurentnost i kohezija,
iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
POZIV NA EDUKACIJSKO PREDAVANJE „PRINCIPI EKO DIZAJNA“
U sklopu projekta Centar kompetencija za razvoj inovativnih drvnih proizvoda – CEKOM SPIN pozivamo Vas na edukacijsko predavanje „Principi eko dizajna“.
Edukaciju će držati mag.art Romina Radović. Vrijeme trajanja edukacije od 10 do 15 sati.
Edukacija će se održati putem aplikacije ZOOM u četvrtak 02. srpnja 2020. godine.
Cijena kotizacije iznosi 400,00 HRK + PDV po osobi.
Za sudjelovanje na edukaciji potrebno je poslati prijavu koja sadrži ime i prezime te naziv tvrtke/institucije (ako je primjenjivo) na e-mail adresu vlatka.zmire@spinvalis.hr te uplatiti kotizaciju najkasnije do 30.lipnja 2020. do 15:00 sati nakon čega će biti poslana ZOOM poveznica kojom će se moći pristupiti predavanju.
Broj računa za uplatu kotizacije: HR57 2340 0091 5110 4299 0
Tekst poziva na edukacijsko predavanje možete preuzeti na linku:
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj
Sadržaj publikacije/emitiranog materijala isključiva je odgovornost tvrtke Spin Valis.
Organizacija edukacije je sufinancirana u okviru Operativnog programa Konkurentnost i kohezija,
iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
POZIV NA EDUKACIJSKO PREDAVANJE: „AUTORSKA PRAVA – FORMALNI ODNOSI I ETIKA U RAZVOJNIM POSLOVIMA“
U sklopu projekta Centar kompetencija za razvoj inovativnih drvnih proizvoda – CEKOM SPIN pozivamo Vas na edukacijsko predavanje „Autorska prava – Formalni odnosi i etika u razvojnim poslovima“.
Edukaciju će držati odvjetnica Iva Kuštrak Managić, Odvjetničko društvo Korper & Partneri. Vrijeme trajanja edukacije od 11:30 do 15:30 sati
Edukacija će se održati putem aplikacije ZOOM u srijedu 20. svibnja 2020. godine.
Cijena kotizacije iznosi 400,00 HRK + PDV po osobi.
Za sudjelovanje na edukaciji potrebno je poslati prijavu koja sadrži ime i prezime te naziv tvrtke/institucije (ako je primjenjivo) na e-mail adresu vlatka.zmire@spinvalis.hr te uplatiti kotizaciju najkasnije do 19. svibnja 2020. do 15:00 sati nakon čega će biti poslana ZOOM poveznica kojom će se moći pristupiti predavanju.
Broj računa za uplatu kotizacije: HR57 2340 0091 5110 4299 0
Tekst poziva na edukacijsko predavanje možete preuzeti na linku:
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj
Sadržaj publikacije/emitiranog materijala isključiva je odgovornost tvrtke Spin Valis.
Organizacija edukacije je sufinancirana u okviru Operativnog programa Konkurentnost i kohezija,
iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
POZIV NA EDUKACIJSKO PREDAVANJE: „METODE KREATIVNOG STVARANJA“
U sklopu projekta Centar kompetencija za razvoj inovativnih drvnih proizvoda – CEKOM SPIN pozivamo Vas na edukacijsko predavanje „Metode kreativnog stvaranja“.
Edukaciju će držati Mr.Sc. Ivana Fabrio, izvanredna profesorica Studija Dizajna na arhitektonskom fakultetu u Zagrebu. Predviđeno vrijeme trajanja edukacije od 10:00 do 15:00 sati.
Edukacija će se održati putem aplikacije ZOOM u četvrtak, 14. svibnja 2020. godine u 10 sati.
Cijena kotizacije iznosi 400,00 HRK + PDV po osobi.
Za sudjelovanje na edukaciji potrebno je poslati prijavu koja sadrži ime i prezime te naziv tvrtke/institucije (ako je primjenjivo) na e-mail adresu vlatka.zmire@spinvalis.hr te uplatiti kotizaciju najkasnije do 12. svibnja 2020. do 15:00 sati nakon čega će biti poslana ZOOM poveznica kojom će se moći pristupiti predavanju.
Broj računa za uplatu kotizacije: HR57 2340 0091 5110 4299 0
Tekst poziva na edukacijsko predavanje možete preuzeti na linku:
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj
Sadržaj publikacije/emitiranog materijala isključiva je odgovornost tvrtke Spin Valis.
Organizacija edukacije je sufinancirana u okviru Operativnog programa Konkurentnost i kohezija,
iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
POZIV NA EDUKACIJSKO PREDAVANJE: „FORMIRANJE INDEKSA DIZAJNA“
U sklopu projekta Centar kompetencija za razvoj inovativnih drvnih proizvoda – CEKOM SPIN pozivamo Vas na edukacijsko predavanje „Formiranje indeksa dizajna“.
Edukaciju će držati prof. Mladen Orešić. Predviđeno vrijeme trajanja edukacije je od 10:00 do 15:00 sati.
Edukacija će se održati putem aplikacije ZOOM u četvrtak, 30. travnja 2020. godine u 10 sati.
Cijena kotizacije iznosi 400,00 HRK + PDV po osobi.
Za sudjelovanje na edukaciji potrebno je poslati prijavu koja sadrži ime i prezime te naziv tvrtke/institucije (ako je primjenjivo) na e-mail adresu vlatka.zmire@spinvalis.hr te uplatiti kotizaciju najkasnije do 29. travnja 2020. do 15:00 sati nakon čega će biti poslana ZOOM poveznica kojom će se moći pristupiti predavanju.
Broj računa za uplatu kotizacije: HR57 2340 0091 5110 4299 0
Tekst poziva na edukacijsko predavanje možete preuzeti na linku:
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj
Sadržaj publikacije/emitiranog materijala isključiva je odgovornost tvrtke Spin Valis.
Organizacija edukacije je sufinancirana u okviru Operativnog programa Konkurentnost i kohezija,
iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
CJENIK USLUGA: CEKOM SPIN
Troškovnik usluga Inovacijskog klastera CEKOM SPIN je dostupan za preuzimanje klikom na poveznicu:
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj
Sadržaj publikacije/emitiranog materijala isključiva je odgovornost tvrtke Spin Valis.
POZIV NA EDUKACIJSKO PREDAVANJE: „CEKOM SPIN – značaj i plan provođenja aktivnosti klastera“
U sklopu projekta Centar kompetencija za razvoj inovativnih drvnih proizvoda – CEKOM SPIN pozivamo Vas na edukacijsko predavanje „CEKOM SPIN – značaj i plan provođenja aktivnosti klastera“.
Edukaciju će držati prof. Mladen Orešić, a predviđeno vrijeme trajanja edukacije je od 10:00 do 15:00 sati.
Edukacija će se održati putem aplikacije Zoom u četvrtak, 23. travnja 2020. godine.
Cijena kotizacije iznosi 400,00 HRK + PDV po osobi.
Za sudjelovanje na edukaciji potrebno je poslati prijavu koja sadrži ime i prezime te naziv tvrtke/institucije (ako je primjenjivo) na e-mail adresu vlatka.zmire@spinvalis.hr te uplatiti kotizaciju najkasnije do 21. travnja 2020. do 15:00 sati nakon čega će biti poslana Zoom poveznica kojom će se moći pristupiti predavanju.
Broj računa za uplatu kotizacije: HR57 2340 0091 5110 4299 0
Tekst poziva na edukacijsko predavanje možete preuzeti na linku:
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj
Sadržaj publikacije/emitiranog materijala isključiva je odgovornost tvrtke Spin Valis.
Organizacija edukacije je sufinancirana u okviru Operativnog programa Konkurentnost i kohezija,
iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
POZIV NA EDUKACIJSKO PREDAVANJE „ČIMBENICI DIZAJNA“
U sklopu projekta Centar kompetencija za razvoj inovativnih drvnih proizvoda – CEKOM SPIN pozivamo Vas na edukacijsko predavanje „Čimbenici dizajna“.
Glavne teme predavanja bit će što je dizajn, koji su čimbenici dizajna te koji su procesi u dizajniranju.
Edukaciju će držati prof. Mladen Orešić, a predviđeno vrijeme trajanja edukacije je od 10:00 do 15:00 h.
Edukacija će se održati putem aplikacije Skype u četvrtak, 16. travnja 2020. godine.
Cijena kotizacije iznosi 400,00 HRK + PDV po osobi.
Za sudjelovanje na edukaciji potrebno je poslati prijavu koja sadrži ime i prezime te naziv tvrtke/institucije (ako je primjenjivo) na e-mail adresu vlatka.zmire@spinvalis.hr te uplatiti kotizaciju najkasnije do 14. travnja 2020. do 15:00 sati nakon čega će biti poslana Skype poveznica kojom će se moći pristupiti predavanju.
Broj računa za uplatu kotizacije: HR57 2340 0091 5110 4299 0
Tekst poziva na edukacijsko predavanje možete preuzeti na linku:
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj
Sadržaj publikacije/emitiranog materijala isključiva je odgovornost tvrtke Spin Valis.
Organizacija edukacije je sufinancirana u okviru Operativnog programa Konkurentnost i kohezija,
iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
Naručitelj u smislu Zakona o javnoj nabavi: Ne
Broj ugovora: KK.01.2.2.03.0009
Naziv projekta: Centar kompetencija za razvoj inovativnih drvnih proizvoda – CEKOM SPIN
OIB tvrtke ili organizacije: 39070040029
Naziv tvrtke ili organizacije: SPIN VALIS d.d.
Osoba za kontakt: Marko Žmire
Lokacija: Požeško-slavonska, Požega
Kontakt telefon: 098/362-934
E-mail: marko.zmire@gmail.com
Vrsta nabave: Robe, Radovi
Datum objave: 13. 11. 2019.
Rok za dostavu ponuda: 11. 12. 2019.
Kratak opis nabave: Predmet nabave su građevinski i obrtnički radovi te isporuka i ugradnja opreme za Inovacijski klaster u sklopu projekta „Centar kompetencija za razvoj inovativnih drvnih proizvoda – CEKOM SPIN“.
PRILOŽENI DOKUMENTI
ODLUKA O ODABIRU:
Odluka o odabiru 01-2019-CSV
Datum: 16.12.2019.
OBAVIJEST O IZMJENI I DOPUNI DOKUMENTACIJE ZA NADMETANJE:
Obavijest o izmjeni i dopuni DZN – Izmjena br. 2
Obavijest o izmjeni i dopuni DZN – Izmjena br. 2
Datum: 09.12.2019.
Prilog 2. Troškovnici – izmjena br. 2
Prilog 2. Troškovnici – izmjena br. 2
Datum: 09.12.2019.
Obavijest o izmjeni i dopuni DZN – izmjena br. 1
Obavijest o izmjeni i dopuni DZN – izmjena br. 1
Datum: 04.12.2019.
Dokumentacija-za-nadmetanje-01-2019-CSV-izmjena-br.-1
Dokumentacija za nadmetanje – izmjena br. 1
Datum: 04.12.2019.
Obavijest o nabavi 01-2019-CSV – izmjena br. 1
Obavijest o nabavi 01-2019-CSV – izmjena br. 1
Datum: 04.12.2019.
Prilog 2 – Troškovnici – Izmjena br. 1
Prilog-2.-Troškovnici-Izmjena-br.-1
Datum: 04.12.2019.
DOKUMENTI:
Obavijest o nabavi 01-2019-CSV.zip
Obavijest o nabavi
Datum: 13.11.2019.
Dokumentacija za nadmetanje 01-2019-CSV.zip
Dokumentacija za nadmetanje
Datum: 13.11.2019.
Članovi Odbora za nabavu, osobe ovlaštena za zastupanje Naručitelja te imenovana osoba za provođenje postupka nabave postupaju u skladu s načelima izbjegavanja sukoba interesa te se izuzimaju iz postupka nabave u slučaju postojanja sukoba interesa. Naručitelj poduzima prikladne mjere da učinkovito prepozna, spriječi i ukloni sukobe interesa u vezi s postupkom nabave kako bi se izbjeglo narušavanje tržišnog natjecanja i osiguralo jednako postupanje prema svim gospodarskim subjektima. Sukob interesa između Naručitelja i gospodarskog subjekta obuhvaća situacije kada predstavnici Naručitelja ili pružatelja usluga službe nabave koji djeluje u ime Naručitelja, koji su uključeni u provedbu postupka javne nabave ili mogu utjecati na ishod tog postupka, imaju, izravno ili neizravno, financijski, gospodarski ili bilo koji drugi osobni interes koji bi se mogao smatrati štetnim za njihovu nepristranost i neovisnost u okviru postupka.
Gospodarski subjekti s kojima je Naručitelj u sukobu interesa: